مددخواه آذری دبیر استان خراسان شمالی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگرنواندیش با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه استان حضرت ایت الله یعقوبی ، مدیرانی استانی و همچنین دبیرکل جمعیت دکتر اسماعیلی و حجت الاسلام والمسلمین بهرامی معاون امور استانها و دکتر مجید رضایی مشاور عالی دبیرکل در دفتر نمایندگی ولی فقیه استان مراسم انتصاب دبیر جمعیت در استان خراسان شمالی برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت السلام والمسلیمن بهرامی معاون استان های جمعیت به بیان دیدگاه خود در حوزه استان ها و  فعالیت های جمعیت پرداخت و با بیان اینکه زمان آزمون و خطا برای جمعیت گذشته است به شرح وظایف و چارت سازمانی دبیران جمعیت و حوزه اختیارات مدیران پرداخت .

در ادامه دکتر حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار سخنان خود را با تشکر از نماینده محترم ولی فقیه و مدیران استان خراسان شمالی برای اظهار داشت و افزود: استان خراسان شمالی دارای ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف می باشد و شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است و مردمان بسیار مهمان نواز و دلنشین و متعهد و انقلابی دارد که در عرصه های مختلف پشتیبان انقلاب و رهبری معظم بوده اند .

 وی افزود: به حمد اله با توجه به مردمان انقلابی و جوانان خوب و دلسوزی که در این استان حضور دارند ؛ مسئله اصلی معرفی و پرداختن به آرمان ها و دیدگاه شهداست که باید بیشتر روی آن کار کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه وظیفه جمعیت تعمیم و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است گفت:  با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت می توان مشکلات را حل و کشور را از خلا های موجود بیرون اورد.

دبیرکل جمعیت  با بیان اینکه تیم ستادی جدید متشکل از تیمی جوان و با انگیزه است اظهار داشت: زیر ساخت های جمعیت در این استان در حال تکمیل است و شبکه سازی و جذب و توانمند سازی اعضا در این استان  باید مورد توجه دبیر جدید استان قرار گیرد.

اسماعیلی در پایان با بیان اینکه رسیدگی به معضلات خانواده شهدا  موجب به وجود آمدن برکت در کار می شود از مدیران جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر خواست بحث مشکلات خانواده  شهدا و جانبازان را جدی بگیرند و برای حل آن تلاش کنند.

در ادامه این نشست آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه استان خراسان شمالی با بیان این عنوان که کلیدهای ارزشی و ارزش های کلیدی در برهه عصر حاضر امامت ولایت است افزود امروز باید در این مسیر قدم برداشته شود تا به تعالی ترین هدف برسیم.

آیت الله یعقوبی با اشاره به ارتقاء معنویت و اخلاق در جامعه اسلامی عنوان داشتند که چند عامل در این موضوع وجود دارد که از آن ها می توان به رویکرد نظام اسلامی، عاملان فی سبیل الله، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نام برد.

ایشان از حمایت همه جانبه از ظرفیت های این جمعیت در بخش های مختلف استان را وظیفه عموم مدیران استانی برشمردند افزودند کار جهاد گونه ای که این فرزندان انقلاب شروع کرده اند باید با میوه های اصیل انقلاب گره بخورد و به ثمر برسد.

در پایان این نشست، با حضور ایت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه استان و حسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سردار مظاهری فرمانده نیروی انتظامی استان و مدیرکل اجتماعی استانداری و مشاور ایثارگران استاندار ،مدیر فرهنگ و ارشاد استان و  مدیران استانی، جناب اقای مدد خواه اذری توسط دکتر اسماعیلی دبیرکل جمعیت به سمت دبیر استان خراسان شمالی منصوب گردید .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *