حرکتی جهانی برای نابودی استکبار بپا خواهد شد

کاروان شهادت همچنان در حرکت است و چراغ راه مجاهدان راه خدا همواره روشن خواهد بود. تا حق  و باطل است مبارزه هست و تا مبارزه هست قاسم سلیمانیها هستند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران که یکی از معدود شخصیتی های بین المللی و تاثیر گذار در معادلات جهانی و بخصوص مبارزه جبهه مقاومت با استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اسرائیل جنایتکار بود پس از سالها مبارزه  پاداش مجاهدت خویش را از خدایش دریافت کرد.
سردار پر افتخار اسلام به دست شقی ترین حکومت ها و افراد به شهادت رسید همانطور که مولایش سالارشهیدان اباعبدالله(ع) به دست شقی ترین مردم روزگار به شهادت رسید.
بی شک خون شهداء و شهید سلیمانی و همرزم او ابو مهدی المهندس و سایر همراهان ایشان، موجب حرکتی مضاعف در جبهه مقاوت وسرعت بخشیدن در نابودی استکبار جهانی خواهد شد.
گرچه آمریکا و اسرائیل جنایتکار تصور کنند که از این جنایت طرفی ببرند، لکن یقینا دیگر هیچ جای دنیا برای آنها امن نخواهد بود و جبهه مقاومت و سربازان ولایت خواب خوش را از آنان خواهند ربود” فلیضحکوا قلیلا ولیبکوا کثیرا جزاء بما کانوا یکسبون” پس به کیفر گناهانی که همواره مرتکب می شدند باید کمتر بخندند و بیشتر بگریند.(توبه،82)
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار  شهادت این سردار پر افتخار اسلام را به پیشگاه امام زمان(عج) ونایب بر حقش حضرت آیه الله امام خامنه ای  تسلیت عرض نموده و بر گرفتن انتقام خون این عزیز و سایر شهدای مقاومت لحظه ای تردید نخواهد کرد.

لازم بذکر است تمامی دفاتر استانی و بین المللی این جمعیت در پی شهادت این سردار بزرگ با سیاه پوش کردن و اقامه عزا در محافل عمومی نسبت به این اقدام خبیثانه آمریکا اعلام انزجار می نماید.

 

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار
13  دیماه 98

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *