قوی تر شدن رویکرد جدید جمعیت در بهارجدید انقلاب خواهد بود

حسین اسماعیلی در مراسم تجدید پیمان اعضای شبکه ملی ایثارگران با آرمان های امام روح الله(ره) در محل حرم ایشان اظهار کرد: خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران در آستانه دهه فجر وظیفه خود می دانستند یکبار دیگر با آرمان امام روح الله(ره) بیعت کنند.

وی در ادامه به اشاره به اینکه نه به خمودگی و خاموشی های مرتجعانه  تنها راه رسیدن به افق های روشن انقلاب اسلامی است افزود عزم راستین جوانان ایران زمین در بحبوهه گام دوم انقلاب رسیدن به بلوغ تفکرات بروی کاغذ نوشته شده است و امروز قلم های این جوانان تمامی مرزهای توهمات دشمنان را بر هم ریخته است و برای آینده جهان تصمیم گیری خواهند کرد.

اسماعیلی در ادامه گفت: جهان امروز با کلمه ایران معنی پیدا کرده است و سالخوردگان سیاسی جهان به این حقیقت رسیده اند و جوان ایرانی با پیگیری و پیشبرد آرمان های بزرگ انقلاب ظلم ناپایدار ستمکاران را به زیر پا خواهند کشاند.

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار خاطر نشان کرد : چتر انقلاب به حقیقت در کل جهان باز شده است و علم و تکنولوژی های ایرانی در حال تولید و صادر شدن هستند و در آینده ای نزدیک رونمایی از تکنولوژی های بومی ایرانی به دست توانمند شرکت های دانش بنیان ایرانی به منحصه ظهور خواهند رسید .

دبیرکل جمعیت انزوای سیاست زدگان در پیشرفت ایران را رویکرد جدید جمعیت در اهداف سالجاری ایثارگران برشمرد افزود سرنوشت کشور بدست ما جوانان نوشته خواهد شد و نخواهیم گذاشت بزدلان سیاسی شرف و هویت ما را در طبق های ضعف خویش چیدن نمایند و برای معامله به میز مذاکرات ببرند.

وی افزود:‌ما امروز می‌دانیم در همه پیچ و خم‌های انقلاب در مسیر نظام با رهبری رهبر معظم انقلاب که خلف صالح امام (ره) هستند می‌توانیم از مشکلات به خوبی عبور کنیم. آنچه مهم است آرمان‌ها، اصول و اهداف ماست. روش‌ها آنگاه مقدس است که به ارزش‌های مقدس منتهی شود، و الا روش‌ها قابل تغییر است.

 

روابط عمومی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *