مجلسی قوی، دلسوز و شجاع نیاز امروز نظام مقدس ایران است

قال مولانا امیرالمومنین (ع)

فلما رای الله صدقنا انزل بعدونا الکبت، و انزل علینا النصر

وقتی که خداوند صدق و خلوص ما را دید، دشمن ما را به ذلت و خواری نشاند و پیروزی را بر ما فرستاد.

شکر خدای را که نعمت زیستن در عصری را به ما داد که معطر به حضور بهترین خلق خود است و نعمت حکومت اسلامی این  آرزوی دیرین اولیاء الهی شامل حال ما شد. ملت سرافراز ایران اسلامی چهل و یک سال است که در میدان عمل نشان دادند که راهشان با راه استکبار جهانی جداست ملتی که شور و شعور را باهم عجین نمودند و به الگویی بی نظیر برای ملت های آزاده جهان مبدل گردیدند.

در این سال های بعد از انقلاب، شیطان بزرگ و صهیونیسم جهانی در هر انتخابات به شکلی نو قصد دخالت در امور کشور را داشتند روزی با تشویق به تحریم روز دگر با ادعای تقلب و امروز با تشویق به رای ندادن و القای نا امیدی فعالیت دارند .  حال آنکه در این میدان رزم پیروزی همواره با مردمی بود که خالصانه پای صندوق آراء آمدند و شامل لطف پروردگار گردیدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش روست و همه دنیا آماده رقم خوردن اعجازی دیگر در کشور ما هستند. فرزندان شهدا و ایثارگران کشور هم پای دیگر اقشار فهیم ایران اسلامی دوم اسفند به نیت قرب الهی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی پای صندوق رای خواهند آمد و به دور از هیاهوی تبلیغات خارجی آگاهانه به آنها که نشان دادند در این ۴۱ سال پشتیبانان خوبی برای نظام و رهبری هستند رای خواهند داد این بیانیه نه یک دعوت برای حضور است که حضور مردم قطعی است بلکه یک اعلام به آنهایی که هنوز تردیدهایی در دل دارند .

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به عنوان نهادی بزرگ از فرزندان ایران اسلامی آرزومند تشکیل مجلسی دلسوز و قوی و شجاع برای حفظ و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است

.

به امید پیروزی نهایی اسلام و تشکیل دولت عدالت گستر

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواتدیش خدمتگزار

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *