گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار؛ در این مراسم که به همت حوزه مقاومت بسیج و امور ایثارگران اداره کل برگزار شد، جاودانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء از برگزارکنندگان مراسم تقدیر و تشکر نمود و با ذکر خاطراتی از دوران جنگ بیان داشت: دفاع از مرز و بوم توسط مردم از همه اقشار و گروههای مختلف در مقابل جنگی که ناخواسته تحمیل شد، ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با ذکر این مطلب که جنگ هم گریه داشت، هم خنده، هم زشتی، هم زیبایی، هم حماسه، هم گذشت یادآور شد: گذشت، جانفاشانی و از خود گذشتگی رزمندان در طول جنگ تحمیلی ارزشمند است و نباید هیچگاه از یادها فراموش شود بلکه باید آن را گرامیداشت و تکریم نمود.

جاودانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری “دوران دفاع مقدس جزو هویت ماست” گفت: ما باید قدردان شهدا باشیم و فرزندان آنان را همانند فرزندان خود بدانیم .

در ادامه این مراسم، پیشان جانشین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برادر جانباز حاج سردار علی عباسپور با ذکر خاطراتی از دوران جنگ و شرح دلاوریهای رزمندگان در طول این دوران، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

گفتنی است اجرای کلیپ سخنان رهبری در خصوص دفاع مقدس، کلیپ شعر خوانی مرتضی امیری در خصوص شهداء در دیدار با مقام معظم رهبری، اجرای نمایش خرابه شام توسط گروه اهل بیت(ع) و تقدیر از اعضای شورای فرماندهی بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از دیگر بخشهای این مراسم بود .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *