راه اندازی سازمان مشارکت ها و کارآفرینی جمعیت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جمعیت، دکتر توحیدی در مصاحبه ایی که با خبرنگار جمعیت داشتند اظهار داشتند:به دستور دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر سازمان مشارکت ها و کارآفرینی جمعیت راه اندازی شد؛ بر اساس پیگیری ها، رصدها و کارشناسی های چندین ساله به این نتیجه رسیدیم که جهت تقویت بنیه ی مالی و توسعه ی کارآفرینی جامعه هدف، اداره ی مشارکت های مردمی و کارآفرینی را ایجاد و با مدیریت های محلی و استان های معین مستقیما فعالیت نمایند.

ایشان در ادامه با بیان این مطلب که هدف اصلی اداره مشارکت ها و کارآفرینی بهبود سبک زندگی مطلوب جامعه  هدف می باشد افزود در این راستا توسعه بنیه ی مالی دفاتر استان ها با رویکرد اقتصاد مقاومتی نیز محقق می گردد.

توحیدی همچنین افزود این تشکل ایثارگری که سالهاست بیشترین خدمات و فرهنگ سازی را در عرصه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت داشته است متاسفانه هیچگونه همیاری، همکاری و حمایت مالی از ناحیه مسئولین مربوطه را نداشته ایم بلکه موجبات تقویت آنها نیز شده ایم ، بنابراین شعار عملیاتی جمعیت خود اتکایی و خود باوری و ادامه راه با معیار حفظ ارزش ها را ادامه خواهیم داد.

ایشان این جمعیت را جزء قویترین مجموعه هایی دانست که کارنامه عملیاتی اجرایی در سطح همنوعان خود را دارد و از مردم فرهیخته دعوت به همکاری در امر امور مشارکت ها را خواستار شد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *